Se fuld version : Are you experienced ??
Inspireret af:
"Seriøst, de bedste redskaber til Prog er kort og godt: Erfaring og alder.....!" Citat:The man
Hvor gammel er du så ???
Patrick Bateman
05-07-04, 19:59
Hvorfor ikke bare en hvor der står 'på alder med 'the man'' ?
eller den passer måske på alle ovenstående?
Hmm, er jeg virkelig så interessandt at der er nogen der gider brug 5 minutter på en afstemning.....! Kan du virkelig ikke gøre det bedre, eller er du bare mere vild med mig end jeg troede.... :kiss:
Hmm, er jeg virkelig så interessandt at der er nogen der gider brug 5 minutter på en afstemning.....! Kan du virkelig ikke gøre det bedre, eller er du bare mere vild med mig end jeg troede.... :kiss:
Jeg tror sgu at batfyren har et lille crush på dig! er det frække dig på billedet, som du bruger som avatar?
Det er ingen skam, at have en barnlig sjæl. More power to ya, Jan the man!
Inspireret af:
"Seriøst, de bedste redskaber til Prog er kort og godt: Erfaring og alder.....!" Citat:The man
Hvor gammel er du så ???
Men for at afslutte denne latterlige barnlige tråd..
Til gæsten samt hans lille medløber Junkiekong, som tror de ved en masse, men blot prøver at hævde sig på bekostning af andre...!
Her hjemme er den skare af Prog producere, der får udsendt deres ting nogle gamle røvhuller, med masser af erfaring.. Miro Steen, Jokke, Nicka, U-Facilities, Sciatica, Massive, Koxbox Ian, Atle, Tom Von Rosen o.s.v... (Mangler jeg nogen???) Kom op med et eksembel på en som jeg har glemt, som ikke har være i gamet en hel del år, og som ikke snart er på vej mod 40(Alså på den anden side af 30)..????
:lol:
Du svinger om dig med begrebet prog, så jeg er ved at brække mig. Nævn mig de produktioner som Steen fra Miro har lavet, som er prog!
Gå dog ud og Køb det nye Saiko-pod album....!
Og bræk dig så ned af dig selv..............
[quote=PZ]Du svinger om dig med begrebet prog, så jeg er ved at brække mig. Nævn mig de produktioner som Steen fra Miro har lavet, som er prog!
IDIOT.......
Miro
"The One I Run To (Disk2)"
Skyline
proghouse / tech house £4.99
2 mixes from Tony Thomas. Plays from Steve Lawler, Sander Kleinenberg, Tiesto, Seb Fontaine.
[quote=PZ]Du svinger om dig med begrebet prog, så jeg er ved at brække mig. Nævn mig de produktioner som Steen fra Miro har lavet, som er prog!
IDIOT.......
Miro
"The One I Run To (Disk2)"
Skyline
proghouse / tech house £4.99
2 mixes from Tony Thomas. Plays from Steve Lawler, Sander Kleinenberg, Tiesto, Seb Fontaine.
Hva the man der, sagde du ikke lige i går, at det er for lavt at kalde folk for idiot og beslægtede skældsord?
Haha, hvor er du bare en so!! Tony Thomas, prog?? Tony Thomas som også flittigt bliver spillet af Slam og Red Jerry. Er de nu også progressive? Er Tiesto?? Er Seb Fontaine??
Lær at tænke selv istedet for at lade en pladeforretning gøre det for dig.
Hvor er det trist for dig.... Du snakker om begreber du ikke aner en skid om... Trist PZ...
Jeg syntes fint det satte dig og din manglende vide lidt på plads... Eller skal copy paste lidt flere indlæg til dig..... De har åbenbart svært ved at trænge ind i dit tykke hoved........!
Hva the man der, sagde du ikke lige i går, at det er for lavt at kalde folk for idiot og beslægtede skældsord?
Du har ret, jeg kom lige ned på et plan jeg ikke ønsker, og siger da pænt undskyld til PZ.....!
Men et eller andet sted så står det jo fint her sort på hvidt....!
Men PZ, kik nu efter før du svare.... Brug Google, et godt værktøj til det samme min ven... :lol:
Jeg snakkede med Steen for et par uger siden... Har var en overgang blevet lidt træt af Prog, der skulle ske noget nyt... Men han skulle være tilbage i full on prog mode...! Hans egne ord da jeg snakkede med ham til Chicken Lips arrangementet....! Det er vi jo så nogen der er glade for... =D>
Og forresten har de jo plader ude på både, Hooj Choons, Global Underground samt Renaissance.... Godt gået af et par danske gutter....!
Hooj, GU og Renaissance, nogle af de mest anerkendte lables inden for generen.....
Når nu du snakker med Steen næste gang, kan du så ikke lige få nogle kopier af deres musik på bla. Hooj, Skyline, Dance Opera, Cafe del Mar Music og Effective. Du aner tydeligvis ikke en skid om deres musik.
Iøvrigt, bare klap i allerede her. Gider ikke dine kællinge-svar, de er så inkompetente, uselvstændige, uvidende og stinker af Køge-mentalitet/jovialitet.
Øhh, du taler et grimt sprog... Tydeligt for folk der føler sig trængt op i en krog... Så er det altid det nemmeste at råbe og skrige, for så er det svært at høre hvad det egentlig drejer sig om....! Nu skulle dette overhoved ikke omhandle hverken Mads eller Steen, men en eller anden grund skulle du jo ha for at træde på en eller anden, bare synd det ikke lykkes... Du har nogle tydlige problemer med dig selv.. Trist, men du kan nu ikke forstyre min nattesøvn med dit fis, larm og spetakkel.. Og ja, lad os afslutte denne latterlige diskution der ikke føre nogen vejne alligevel...
Har på fornemmelsen du er en dårlig taber... Er du det???
Der er vel ingen tabere eller vindere i en diskussion.
Forøvrigt er I lige gode om det.
... skrev:
Spot on!
the man skrev:
Så er det altid det nemmeste at råbe og skrige, for så er det svært at høre hvad det egentlig drejer sig om....!
Kom det fra manden, med fingrene i ørene
Nogle, der kan hjælpe mig med en mailadresse til Steen fra Miro?
Tim Andresen
06-07-04, 11:01
Nogle, der kan hjælpe mig med en mailadresse til Steen fra Miro?
Check din PB.
Er vi nu det...???? Fatter jeg ikke meget af.... Faldt i vandet en gang med udtrykket "idiot", men ellers syntes jeg nu at jeg har prøvet at holde diskutionen på et nogenlunde sobert plan....!!!
Er vi nu det...???? Fatter jeg ikke meget af.... Faldt i vandet en gang med udtrykket "idiot", men ellers syntes jeg nu at jeg har prøvet at holde diskutionen på et nogenlunde sobert plan....!!!
Kig lige en ekstra gang på det du skrev:
Øhh, du taler et grimt sprog... Tydeligt for folk der føler sig trængt op i en krog... Så er det altid det nemmeste at råbe og skrige, for så er det svært at høre hvad det egentlig drejer sig om....! Nu skulle dette overhoved ikke omhandle hverken Mads eller Steen, men en eller anden grund skulle du jo ha for at træde på en eller anden, bare synd det ikke lykkes... Du har nogle tydlige problemer med dig selv.. Trist, men du kan nu ikke forstyre min nattesøvn med dit fis, larm og spetakkel.. Og ja, lad os afslutte denne latterlige diskution der ikke føre nogen vejne alligevel...
Har på fornemmelsen du er en dårlig taber... Er du det???
Ord og sætninger som dårlig taber, grimt sprog, råber og skriger, problemer med dig selv osv. Stort set samme sprobrug som PZ, så I er lige gode om det.
Tim Andresen
06-07-04, 11:11
Jeg snakkede med Steen for et par uger siden... Har var en overgang blevet lidt træt af Prog, der skulle ske noget nyt... Men han skulle være tilbage i full on prog mode...! Hans egne ord da jeg snakkede med ham til Chicken Lips arrangementet....! Det er vi jo så nogen der er glade for... =D>
Og forresten har de jo plader ude på både, Hooj Choons, Global Underground samt Renaissance.... Godt gået af et par danske gutter....!
Hooj, GU og Renaissance, nogle af de mest anerkendte lables inden for generen.....
Hmm... Nu er Steen en af mine bedste venner, og jeg ved han netop har lavet et deep house mix af et af deres egne numrer alene. Lavet electro med Giuseppe. Lavet et chillout nummer færdigt for et par uger siden. Mig og ham starter på det nye Professional Losers track i morgen som ikke bliver prog, så at sige han er i full on prog mode er nok at stramme den lidt. Måske har han talt over sig i en koger, men prog er ikke det han sidder og laver lige nu!
Hvad er det for plader de har ude på Renaissance og Global Underground? Såvidt jeg ved har de fået licenseret nogle tracks til compilations, men da ikke udgivet på de to labels. Tager jeg fejl?
Hvad er det for plader de har ude på Renaissance og Global Underground? Såvidt jeg ved har de fået licenseret nogle tracks til compilations, men da ikke udgivet på de to labels. Tager jeg fejl?
Nej, det er på compilations.....! Det var nu hans egne ord med "prog mode", men han var også i et fotrinligt humør, om der så kom handling bag tankerne kan jeg jo af gode grunde ikke vide der Tim...! Men han var ihvertfald meget possitiv glad over hans to mix fra Saiko-pod.. Og det kan jeg så godt forstå... Klart en af DK dygtigste producere....
Inspireret af:
Hvor gammel er du så ???
Til gæsten samt hans lille medløber Junkiekong, som tror de ved en masse, men blot prøver at hævde sig på bekostning af andre...!
Hey jeg har været Junkiekongs pusher siden han var 13, men at tro at denne afstemning er lavet på din bekostning for at vi kunne hævde os over dig er vist en lettere overfortolkning.
Din udtalelse med alder var blot super !! og samtidigt en passende lejlighed til at lave min første afstemning.
Og jo vi er pissekloge
JunkieKong-
06-07-04, 13:17
Inspireret af:
Hvor gammel er du så ???
Her hjemme er den skare af Prog producere, der får udsendt deres ting nogle gamle røvhuller, med masser af erfaring.. Miro Steen, Jokke, Nicka, U-Facilities, Sciatica, Massive, Koxbox Ian, Atle, Tom Von Rosen o.s.v... (Mangler jeg nogen???) Kom op med et eksembel på en som jeg har glemt, som ikke har være i gamet en hel del år, og som ikke snart er på vej mod 40(Alså på den anden side af 30)..????
Så man kan godt udelukke dem her på forhånd?(selv om de er dygtige )
http://images.google.dk/images?q=tbn:DFXInDMvhQ4J:medn ovosti.ru/l/news/2003/04/17/progeria/picture.jpg
Tom Collins
06-07-04, 15:55
possitiv glad
Kan man være negativt glad ?
Tom Collins
06-07-04, 15:57
Jeg tror da at der er et par stykker her der der bliver lidt kede af at blive set som over 30 imod de 40. Jeg har næsten ikke ramt de 30 endnu og jeg ved da at Massive og TOM er yngre end mig.
Sidenote: Der er lysår mellem PZ's og the man's sprogbrug.
Sidenote: Der er lysår mellem PZ's og the man's sprogbrug.
Da ikke andet, end at the man skriver på Nynorsk...
Nej, nej..det er atomkrig du tænker på. Har du set "Wargames"?