PDA

Se fuld version : [DJ MIX] Patrick Bateman - Get In The Groove

Patrick Bateman
27-05-08, 18:46
Sol, sommer, hotte tøser, kolde øl og house musik

Patrick Bateman - Get In The Groove (studio dj mix):

01. Mathias Mesteno - ? - ?
02. The Mountain People - Mountain 005.1 - Mountain People
03. Johnny D - Orbitallife - Oslo
04. Chelonis R. Jones & Marc Romboy - Helen Cornell (2000 And One Dub) - Systematic
05. Franco Cinelli - Get The Funk (Andres Zacco Lucas Mari Vocal Mix) - Esperanza
06. Brothers Vibe - Timbaso - Jersey Underground Records
07. Roberto Rodriguez - Ride With Me feat Max C - Black Label
08. Manuel Tur & Dplay - Deviate - Drumpoet Community
09. Tadeo - IO (Cassy Moving On Mix) - Apnea
10. James Teej - I'm Human Now (Cassy Remix) - Connect Four
11. Nick Curly - Friday - Supernature
12. Mathias Mesteno - Dixies Diner - Upon You
13. Miss Fitz - Drifting On - Contexterrior

Time: 73:25 Mins
Size: 105 MB
Link: http://www.tictactoe-records.com/diverse/getinthegroove.mp3

dojsejler
27-05-08, 21:14
Hold da op hvor et fedt mix.....................det ruller derud af :-)

Flufferen
27-05-08, 21:22
Jeg henter og glæder mig allerede, hvis bare det er halvt så godt som det plejer at være :)

Patrick Bateman
28-05-08, 05:57
Hold da op hvor et fedt mix.....................det ruller derud af :-)

Tak skal du ha' :)

Patrick Bateman
28-05-08, 05:57
Jeg henter og glæder mig allerede, hvis bare det er halvt så godt som det plejer at være :)

Håber du kan li' det. Det er dog en del mere houset end normalt.
8)

Kornum
28-05-08, 08:57
Rigtigt lækkert mix.. dog ikke dit bedste efter min mening, men mange fede tracks i mellem...

Glæder mig til affür på V4! 8)

Patrick Bateman
28-05-08, 09:59
Rigtigt lækkert mix.. dog ikke dit bedste efter min mening, men mange fede tracks i mellem...

Glæder mig til affür på V4! 8)

Tak, hvilket synes du er det bedste mix jeg har lavet?
Jeg er selv super glad for dette mix, og også November mixet var super fedt synes jeg.

Yes, jeg glæder mig også til V4 i næste weekend.

Brian Fomsgaard
28-05-08, 11:09
Det er fucking fedt det der Kenneth !

Det groover og groover bare derudaf, men god variation i lydbillederne.... Skide godt :-)

Patrick Bateman
28-05-08, 11:35
Det er fucking fedt det der Kenneth !

Det groover og groover bare derudaf, men god variation i lydbillederne.... Skide godt :-)

Tak Brian 8)

Kornum
28-05-08, 12:44
Tak, hvilket synes du er det bedste mix jeg har lavet?
Jeg er selv super glad for dette mix, og også November mixet var super fedt synes jeg.

Yes, jeg glæder mig også til V4 i næste weekend.

Ja, November og det mix, som du vistnok kaldte going deep er dem jeg husker bedst..

Flufferen
28-05-08, 14:57
Håber du kan li' det. Det er dog en del mere houset end normalt.
8)

Det er lækkert mixet, men jeg tror desværre lige det er en tand for houset til mig. Muligvis lidt cocktails, en pool og højt solskin ville hjælpe på det :D

Nu vi snakker yndlingsmix, så rykker jeg stadig heeelt vildt på dit "Maximal" fra juni 06 eller 07.. (Vidst nok 07). Derudover kan jeg også godt li' dit mix fra januar i år. Det er dog en del mere tilbagelænet end maximaaaaal, som bare byder op til dans :slide:

Patrick Bateman
28-05-08, 15:03
Det er lækkert mixet, men jeg tror desværre lige det er en tand for houset til mig. Muligvis lidt cocktails, en pool og højt solskin ville hjælpe på det :D

Nu vi snakker yndlingsmix, så rykker jeg stadig heeelt vildt på dit "Maximal" fra juni 06 eller 07.. (Vidst nok 07). Derudover kan jeg også godt li' dit mix fra januar i år. Det er dog en del mere tilbagelænet end maximaaaaal, som bare byder op til dans :slide:
Du vil nok gerne have det lidt mere techno end house kan jeg så se, fair deal.
Tak comment 8)

og ja, det er klart at dette mix helst skulle bruges i den kombination som du skriver øverst :)

Patrick Bateman
03-06-08, 10:12
ca 700 downloads og 50 GB trafik på 1 uge 8)
Tak for supporten.

Junker
15-06-08, 11:51

Er i gang med at download'e. Ser frem til at høre settet! Hvis vi snakker evergreens, så vil jeg gerne stemme på Bateman's mix fra April 2006 eller "Dry" fra samme år, tror jeg. Rykker helt vildt!
Ps., Kornum skriver om mix'et Going Deep. Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af mixet. Kan det findes nogen steder?

Junker
15-06-08, 12:01
Du vil nok gerne have det lidt mere techno end house kan jeg så se, fair deal.
Tak comment 8)

og ja, det er klart at dette mix helst skulle bruges i den kombination som du skriver øverst :)

Fedt mix indtil videre... Moundtain 005. er jo helt vildt. Er du gal hvor det rykker mand!

Patrick Bateman
16-06-08, 06:37
Er i gang med at download'e. Ser frem til at høre settet! Hvis vi snakker evergreens, så vil jeg gerne stemme på Bateman's mix fra April 2006 eller "Dry" fra samme år, tror jeg. Rykker helt vildt!
Ps., Kornum skriver om mix'et Going Deep. Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af mixet. Kan det findes nogen steder?

Going Deep er også gammelt. Jeg kan lige uploade her i løbet af ugen.
8)

Junker
16-06-08, 18:08
Going Deep er også gammelt. Jeg kan lige uploade her i løbet af ugen.
8)

Fedt! Det ser jeg frem til 8)

Casper
04-12-08, 18:08
det mix du engang lavede fra bricolage i Stockholm er til dato det mest spillede "nummer" på min playliste.. det er så super fedt!

Mere af den slags tak :P

Mortar N' Pestle
06-12-08, 14:45
kææææfft hvor det rykker. Uber funky!

Mortar N' Pestle
06-12-08, 15:21
Rigtig fedt intro track, og så må jeg sige at Rodriguez er gud, han laver bare det fedeste deep.

Patrick Bateman
06-12-08, 16:30
Fedt at I kan li' det... !
Kom på Culture Box i nat og høre mere!

8)