Se fuld version : Roskilde?
Hvad var højdepunktet på Rockslide?
Tom Collins
05-07-04, 09:51
YES ! Endnu en afstemning. Jeg kan simpelthen ikke få nok af dem. Mine 10 timer på Roskilde i torsdags kan opgøres i 3 timer i et radio studie og 7 timers druk i mediebyen... Det er utroligt det bliver ved med at være sjauw, men nu var jeg der heller ikke længe nok til at blive træt af mudderet...
En venlig tanke sendes til Universal for at holde mig forsynet med uanede mængder af whiskey, samt lægge baglokale til det årlige samba-jam.
Colston....dunkeri...ment som rygdunkeri...fortolket til salsadunkeri...smukt.
Mads...du har allerede taget skade af al det VIP halløj...find nu din indre hippie igen baby.
Colston....dunkeri...ment som rygdunkeri...fortolket til salsadunkeri...smukt
We aim to please
At festivalen nu er slut....!
Jeg vil sige Tuborg Zonen hvor der var masser af gratis drikkevarer, tørt og god fest...
Metropol-scenen var saftsusme the shizzle i år.
Tom Collins
05-07-04, 13:36
Colston....dunkeri...ment som rygdunkeri...fortolket til salsadunkeri...smukt.
Mads...du har allerede taget skade af al det VIP halløj...find nu din indre hippie igen baby.
Jeg ved det godt, kan du ikke se jeg prøver at lade mit hår gro...
Tom Collins
05-07-04, 14:14
Husk :
Madvig's 32 års + Kenny Hawkes 36 års fødselsdags fest på Very d. 14 Juli.
Damn er det allerede 2 år siden vi var stang stive og åd Sushi ?! Hvad er menuen i år ?
CK - rockede fanme også !
Hvis det er Feltman du mener, så introducerede han i hvertfald nye aspekter til udtrykket "Hedonisme" i år.
Kenny Hawkes 36 års fødselsdags fest på Very d. 14 Juli.
I make you dance, I make you sweet, I make you move..... 8)
Techy deephouse shity, det blir ikke meget bedre.......
Yup Tom C - ved sgu ikke hvad det bliver i år, måske CK kunne lave en fræk menu....
Enig Colston,,,, må han aldrig stoppe med at sætte nye standarder !
Er du OK ellers ?
Gayvig
Jeg er ved at være helt oppe på 100% igen og humøret er sprudlende, men 8 timers søvn fordelt over en hel roskilde festival er og bliver for lidt, så mon ikke jeg skal hjem og lave en morfar om nogen timer.. :mrgreen:
Yup Tom C - ved sgu ikke hvad det bliver i år, måske CK kunne lave en fræk menu....
Enig Colston,,,, må han aldrig stoppe med at sætte nye standarder !
Er du OK ellers ?
Gayvig
Jeg er ved at være helt oppe på 100% igen og humøret er sprudlende, men 8 timers søvn fordelt over en hel roskilde festival er og bliver for lidt, så mon ikke jeg skal hjem og lave en morfar om nogen timer.. :mrgreen:
En Morfar? Skal du hjem og misbruge dine børnebørn?
Lars Gregers
05-07-04, 14:49
Jeg vil sige Tuborg Zonen hvor der var masser af gratis drikkevarer, tørt og god fest...
tuborg zonen er sgu da en blanding mellem en gøgler hoppeborg, crazy daizy og kronprinsensgade. Hører ingen steder hjemme på festivallen. Bliv i Løkken.
Hvad med at Roskilde fandt en mere progresiv sponsor?
JunkieKong-
05-07-04, 15:13
http://images.google.dk/images?q=tbn:wHUnyi2u7AAJ:www. burntblue.com/l/clubs/london/bedrock/bedrock_logo.gif
Var det sådan noget du havde i tankerne?
Skal lige høre.... Dit nic, er det en inspiration fra det gamle 80´er synth-pop orkester, alså Martyn Fry og resten af banden...???
Godt du minder mig om ABC- jeg sampler straks Jackson 5 og Poison Arrow, der iøvrigt er Trevor Horn´s værk...mmmh!
Harry Peaches
05-07-04, 16:37
Det kræver at den nye sponsor laver noget der kan drikkes eller ryges.
Hvor nederen ville det for eksempel ikke være med et RockWool
VIP-Area?
Det kræver at den nye sponsor laver noget der kan drikkes eller ryges.
Hvor nederen ville det for eksempel ikke være med et RockWool
VIP-Area?
Eller et Told&Skat-VIP-Area! Deres logo ville sgu se flot ud på de der iglo-telte!
Tom Collins
06-07-04, 01:24
Det ved jeg sgu ikke, sidst han gav mig noget at spise var det ikke så lækkert...