Se fuld version : Guilty pleasures
Vi har jo god smag herinde, men når prog/detroit/house/tribal/techno diæten bliver for tør- og du ikke hænger med dj og trainspottere- hvad hører du så?
Vi har jo god smag herinde, men når prog/detroit/house/tribal/techno diæten bliver for tør- og du ikke hænger med dj og trainspottere- hvad hører du så?
Prøv og hør her... Er man en gang grebet bliver man ikke træt, og stilen ikke tør og kedelig.....! For mit vedkommende har jeg et totalt kærlighedsforhold til den stil jeg dyrker, som jeg ånder, tænker, høre og ser 24/7, musikalsk kan min hjerne kun rumme det og ikke andet...! Kærlighed gør en blind, og der er sjældent plads til andet, sådan har det efterhånden været meget længe(mange år), og følelsen bliver stærkere og stærkere .....!
Ensporet, korrekt... Men fuck det er dejligt.... 8)
You know what I´m talking about.... =D>
du mangler gothic, men ok, jeg tager industrial så
the man skrev:
Prøv og hør her... Er man en gang grebet bliver man ikke træt, og stilen ikke tør og kedelig.....!
Jeg er så undtagelsen, der bekræfter reglen. Har holdt flere års pause med d'n'b, men blev totalt hooked på det igen efter en tur på Fabric sidste år. Lige nu er jeg alvorligt træt af deep- og vokal house, så jeg vil ikke give dig ret i ovenstående påstand. For mig er det et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, for lige at hive en helt anden teori på banen, for jeg er mere til det rå og kantede med masser af bas fremfor fine harmonier og pæne polerede beats. Sådan ser landet ud der fra hvor jeg står, men det skal nok skifte igen før eller siden. Hvorom alting er, så er min smag i hvertilfælde ikke statisk, hvilket jeg kun opfatter som et sundhedstegn.
the man skrev:
Prøv og hør her... Er man en gang grebet bliver man ikke træt, og stilen ikke tør og kedelig.....!
Jeg er så undtagelsen, der bekræfter reglen. Har holdt flere års pause med d'n'b, men blev totalt hooked på det igen efter en tur på Fabric sidste år. Lige nu er jeg alvorligt træt af deep- og vokal house, så jeg vil ikke give dig ret i ovenstående påstand. For mig er det et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, for lige at hive en helt anden teori på banen, for jeg er mere til det rå og kantede med masser af bas fremfor fine harmonier og pæne polerede beats. Sådan ser landet ud fra det hvor jeg står, men det skal nok skifte igen før eller siden. Hvorom alting er, så er min samg i hvertilfælde ikke statisk, hvilket jeg kun opfatter som et sundhedstegn.
Kære ven, det er på nøjagtig samme måde som et ægteskab... Nogen holder sølvbryllup, og andre, som jeg, skilt efter et halvt år...! Har jeg ret....???
the man skrev:
Kære ven, det er på nøjagtig samme måde som et ægteskab... Nogen holder sølvbryllup, og andre, som jeg, skilt efter et halvt år...! Har jeg ret....???
Det har du ret i.
=D> bravo
Hold nu bare din kæft!
=D> bravo
Hold nu bare din kæft!
sidder du nu stadig ved Christines computer jeg troede du løb tør for øl ved 5tiden i morges....
=D> bravo
Hold nu bare din kæft!
sidder du nu stadig ved Christines computer jeg troede du løb tør for øl ved 5tiden i morges....
Trying too hard to fit in...namedropping på laveste stadie. :roll:
=D> bravo
Hold nu bare din kæft!
Slap off - Har været hjemme og vende...
=D> bravo
Hold nu bare din kæft!
Trying too hard to fit in...namedropping på laveste stadie. :roll:
:?: :!:
Teenagepop er det store for tiden, gerne fransk.