PDA

Se fuld version : Who rocks...?

the man
22-06-04, 13:40
Vi prøver, let´s see what happens... :roll:

Hvem af disse tre farvoritter rykker røv hos dig??

Lawler
Morillo
Tenaglia

Patrick Bateman
22-06-04, 13:53
Ingen af dem

Thomas Stage
22-06-04, 13:57
Hader det der homo house ...

the man
22-06-04, 14:03
Hader det der homo house ...

Homo house :?:

Hmm, det står værre til end først antaget..!

Emil
22-06-04, 14:30
Ingen af dem

Nej fy for helvede da..

2000F
22-06-04, 14:37
Bestemt ingen af dem!

Men hvis man skal vælge, så bliver det "More" Morillo grundet real 2 reel

Kobbe
22-06-04, 14:45
Ingen af dem
Ditto her... :jaw:

Casper LT
22-06-04, 14:51
Hmmm... Morillo er cool nok. Men kunne sagtens finde DJ's, jeg hellere ville :drive: til

the man
22-06-04, 15:01
Ingen af dem

Nåå nej klart, de spiller jo "HOUSE"....! Hva spiller I... Hip-Hop :?: :lol:

Patrick Bateman
22-06-04, 15:04
Ingen af dem

The Man, jeg ved ikke hvor gammel du er, men ved du at der kan være RET stor forskel på HOUSE ?? Bare fordi vi ikke spiller det der homo/luder house som Morillo spiller, så kan det jo godt være at vi kan li' minimal click/crack'lin house f.eks, og derfor har vi også lov til at svine de 3 svin til som du nævner (selvom jeg dog faktisk har hørt en enkelt CD med Lawler som lige kunne gå an').....

Martin Scooter
22-06-04, 15:05
Crack House?

Patrick Bateman
22-06-04, 15:06
Crack House?

Ja, den var ny ik? og så alligevel måske ikke. Crack & Speed Records er sådan over imod Crack House...

Tom Collins
22-06-04, 15:07
Ok, nu var spørgsmålet jo ikke om der var nogen af dem der var gode men hvem der var bedst. Så må man jo bare vælge the lesser of three evils, ikke !

Martin Scooter
22-06-04, 15:08
Crack House?

Ja, den var ny ik? og så alligevel måske ikke. Crack & Speed Records er sådan over imod Crack House...

Fagre nye verden...

PS: Suresen!

the man
22-06-04, 15:08
Ingen af dem

The Man, jeg ved ikke hvor gammel du er, men ved du at der kan være RET stor forskel på HOUSE ?? Bare fordi vi ikke spiller det der homo/luder house som Morillo spiller, så kan det jo godt være at vi kan li' minimal click/crack'lin house f.eks, og derfor har vi også lov til at svine de 3 svin til som du nævner (selvom jeg dog faktisk har hørt en enkelt CD med Lawler som lige kunne gå an').....

Jeg er lige rundet de 18... Så jeg er blevet myndig :lol: Nu var det med en lille glad mand i røven af det jeg skrev.. Håber du kunne se ironien..
Jo, jeg ved godt du spiller minimal blip blob :lol: Og tag det endelig som en fornærmelse....!

Snyder
22-06-04, 15:12
tre er i underkanten til sådan en afstemning. flere på, tak"!

Patrick Bateman
22-06-04, 15:14
Ingen af dem

Jeg er lige rundet de 18... Så jeg er blevet myndig :lol: Nu var det med en lille glad mand i røven af det jeg skrev.. Håber du kunne se ironien..
Jo, jeg ved godt du spiller minimal blip blob :lol: Og tag det endelig som en fornærmelse....!

Fint nok... :leb:

2000F
22-06-04, 15:16
Taler vi monstro egentlig ikke om Dk´s Swingbeat/New Jack Swing legender her; Jan "the man" Mortensen? I så fald, så er han nok omkring de 18 ja... LOL!

the man
22-06-04, 15:21
Taler vi monstro egentlig ikke om Dk´s Swingbeat/New Jack Swing legender her; Jan "the man" Mortensen? I så fald, så er han nok omkring de 18 ja... LOL!

Hmm, det var i mit andet liv.... 8)

But still got thoes jackin´ swing vinyls...! LÆNGE siden de er blevet luftet...

2000F
22-06-04, 15:23
Havde det på fornemmelsen...

ZIP
22-06-04, 15:27
@ The man

Kører Arvedsen stadig det der Ignition-ræs, eller er han gået bankerot på det, efter at Gitte skred med alle kronerne ?

- Z -

the man
22-06-04, 15:27
Havde det på fornemmelsen...

Ahh, mine piller har ikke været helt så skadelige alligevel, der ringer sgu nogle klokker der....!

Men du må jo sige til hvis det stadig har interesse.. Men giv mig ihvertfald 14 dage i forvejen til at finde skidtet frem..... :mrgreen:

the man
22-06-04, 15:29
@ The man

Kører Arvedsen stadig det der Ignition-ræs, eller er han gået bankerot på det, efter at Gitte skred med alle kronerne ?

- Z -

Det tror jeg ikke du skal regne med. Men vil ellers ikke udtale mig yderligere.... :D

ZIP
22-06-04, 15:32
@ The man

- Z -

Det tror jeg ikke du skal regne med. Men vil ellers ikke udtale mig yderligere.... :D

:woot: :?:

- Z -

the man
22-06-04, 15:37
Jo, Arvedsen har stadig Ignition... Absolut... Der er gang iden på produktions siden...! Got to make some money you know, be famous like Lawler and all that shit...! :lol:

Garridge bwoy
22-06-04, 15:56
"More" Morillo grundet real 2 reel

I LIKE TO MOVE IT MOVE IT http://pages.infinit.net/bluefire/Images/1992.gif

(^undertegnede i Ayia Napa i sidste uge)

Jakob Hansen
22-06-04, 21:43
Vil squ gerne hører dem alle tre. Skal jeg vælge bliver det Morillo.

the man
22-06-04, 22:46
Morillo på sejrers kurs... Ok, nok forventet da det nok er den vi her oppe nord på har mest realation til...

Havde nu håbet på Tenaglia eller Lawler... Interessandt 8)

Men de kan nå det endnu, hehe

the man
22-06-04, 22:53
Det er ikke en skid interessant! :roll:

Jo det er.......... :!:

FatCap
22-06-04, 23:06
Jeg stemmer for aben Morillo..

Elsker det lækre homo/luder house der..

:mrgreen:

the man
22-06-04, 23:11
Jeg stemmer for aben Morillo..

Elsker det lækre homo/luder house der..

:mrgreen:

Det ved vi... :lol:

Fedt du har fået gang i produktionerne.. Thumbs up boy, for det er sgu i orden....! :mrgreen:

Tim Andresen
22-06-04, 23:41
Got to make some money you know, be famous like Lawler and all that shit...! :lol:

Hvis det er for pengene så find en anden branche.

Hvis det er for at blive kendt så er reality-TV en nemmere løsning.

the man
23-06-04, 08:02
Got to make some money you know, be famous like Lawler and all that shit...! :lol:

Hvis det er for pengene så find en anden branche.

Hvis det er for at blive kendt så er reality-TV en nemmere løsning.

Det mener du da ikke hva Tim...? Det er heldigvis sådan at det er rent fornøjelse, men tilgengæld en kæmpe en.. Hvis det var for pengene var jeg jeg død af sult for længe side.. :lol:

Abel
23-06-04, 08:17
Sascha og Digweed holder maxxxx!

Patrick Bateman
23-06-04, 08:18

Yes, også mine favoritter

Martin Scooter
23-06-04, 08:34

??????

http://www.martindamkristensen.dk/site/billeder/covers/Sascha1.jpghttp://images.amazon.com/images/P/B00005852U.01.LZZZZZZZ.jpg

Kommer i Hit Med Sangen på fredag.

ditlev
23-06-04, 08:34
Drug Punks - Drug (Erick Morillo Dub)

Dette track er super nice – ellers kender jeg ikke så mange af morillos produktioner...

the man
23-06-04, 08:39

Jo, og sådan kunne vi blive ved, og listen er lang:
Sasha, Kleinenberg, Hernan Cattaneo, Lee Burridge, Anthony Pappa, Digweed, Cox, Deep Dish, Roger Sanchez, Warren, Derrick Carter, Satoshi Tomiie, Max Graham, Anthony Pappa, James Holden
Layo & Bushwacka, Guy Ornadel, o.s.v

Faktisk er Derrick Carter højest på ønskelisten sammen med Tenaglia.. :lol:

Abel
23-06-04, 08:42

Sasha, Hernan Cattaneo, Lee Burridge, Anthony Pappa, Digweed, Deep Dish, Roger Sanchez, Warren, Satoshi Tomiie, Max Graham, Anthony Pappa, James Holden

:lol:

Åhhrrr hvad! Total fed musiksmag dér!

Tim Andresen
23-06-04, 08:59
Lawler - er helt okay. Synes dog bedre om hans Cder end om ham live.

Tenaglia - hørte ham sidst for 3 år siden og var ikke synderligt imponeret.

Morillo - Mesteren i fest. Teknisk fræk, legende, provokerende, kreativ, medlevende osv. Mange af dem der disser ham nu her ville sandsynligvis blive særdeles overraskede hvis de hørte ham spille live, og specielt overraskede over musikstilen og det tempo der bliver lagt for dagen.

Muad'Dib
21-03-06, 22:14
Lidt af den gamle hate og krig mellem lejrene i skolegården. Faldt tilfældigt overtråden og ville lige bumpe den op til et gensyn.

Claus
22-03-06, 10:49
Jeg stemmer på Morillo, men Lawler er liige i hælene på ham.

Har oplevet Morillo flere gange på Ibiza...og det var rykket hver gang.

Jeg har kun hørt Lawler en gang...på Space...og det var sgu virkelig fedt!!!

Lars Gregers
22-03-06, 11:19
Sasha, Kleinenberg, Hernan Cattaneo, Lee Burridge, Anthony Pappa, Digweed, Cox, Deep Dish, Roger Sanchez, Warren, Derrick Carter, Satoshi Tomiie, Max Graham, Anthony Pappa, James Holden

Faktisk er Derrick Carter højest på ønskelisten sammen med Tenaglia.. :lol:

For fanden det er jo som at se et Okyo line-up for 5 år siden. Der sker altså ting og nye djs kommer til. Det eneste jeg kunne give dig ret i er Derrick Carter, men det er en lidt anden boldgade.

Angående Morillo, så er jeg træt af at han bliver hevet frem som den teknisk dygtigste af dem alle. Jeg har hørt ham en del gange og er ved at være træt af hans måde at spille på. Hvis vi taler om skills på CDJ 1000 så gør en mand som Grant Nelson det mindst ligeså godt, om ikke bedre.

Finn Snor
22-03-06, 11:26
Hvis det er behandling af CDJ 1000 er jeg sikker på at DJ Zoo er helt med fremme i skoene så hvad med at booke ham :slide:

Tim Andresen
22-03-06, 12:25
For fanden det er jo som at se et Okyo line-up for 5 år siden. Der sker altså ting og nye djs kommer til. Det eneste jeg kunne give dig ret i er Derrick Carter, men det er en lidt anden boldgade.

Angående Morillo, så er jeg træt af at han bliver hevet frem som den teknisk dygtigste af dem alle. Jeg har hørt ham en del gange og er ved at være træt af hans måde at spille på. Hvis vi taler om skills på CDJ 1000 så gør en mand som Grant Nelson det mindst ligeså godt, om ikke bedre.

Hvem hiver ham frem som den teknisk dygtigste af alle? Det er vist noget du selv konkluderer.

There's someone called James Zabiela out there, men book du bare Grant Nelson...

http://video.google.com/videoplay?docid=-3351563979012716396&q=zabiela

fupinder
22-03-06, 12:29

Det ser sgu vildt ud, mere tak.
Oven Ready måske, eller er han himmelråbenede dyr?

Rasmus T
22-03-06, 13:50
Jeg stemte på Lawler. De 2 andre har jeg ik hørt side 90'erne

Lars Gregers
22-03-06, 14:03
Hvem hiver ham frem som den teknisk dygtigste af alle? Det er vist noget du selv konkluderer.

There's someone called James Zabiela out there, men book du bare Grant Nelson...

Zabiella er helt sikker fantastisk. Jeg kan ikke altid helt forstå hvad det er han laver. Han flyer jo rundt og nogle gange synes jeg faktisk at det går lidt ud over det samlede indtryk. Bookes til Danmark - det skal han.

Tim Andresen
22-03-06, 14:15
Bookes til Danmark - det skal han.

Enig!

Rasmus T
22-03-06, 15:08
Hvis det er behandling af CDJ 1000 er jeg sikker på at DJ Zoo er helt med fremme i skoene så hvad med at booke ham :slide:
Jeg var med til battlen melle Tom Collins og Zoo, men blev battlen mellem Kenneth Sulu og Zoo nogensinde til noget ?

Ludicrous
22-03-06, 23:12
Jeg var med til battlen melle Tom Collins og Zoo, men blev battlen mellem Kenneth Sulu og Zoo nogensinde til noget ?

Det skulle vist have været i Feb. på Riga... Men jeg tror ikke at det blev til noget. Ellers havde der helt sikkert været en tråd om det :mrgreen:

Rasmus T
24-03-06, 09:34
dvs, vi må stadig gerne kalde ham Kenneth Kylling ? :mrgreen:

Admin2
24-03-06, 09:52
Det ser sgu vildt ud, mere tak.
Oven Ready måske, eller er han himmelråbenede dyr?

Det er ren magi forstået på den måde at han laver noget "Der ser/lyder teknisk" uden egentlig at gøre noget.
Det er middelmådig scratch + scratch med flanger på. Flangeren er fantastisk til at få simpel "død" scratch til at lyde levende.

-Christoffer-
24-03-06, 12:58
Det må blive Tenaglia...

Han er vel den af de tre med den mest proggy og tunge lyd. Nogen der ved om dette har ændret sig? Prog. house er jo gået lidt/meget af mode især i Europa de sidste par år.

the man
24-03-06, 14:08
Det må blive Tenaglia...

Han er vel den af de tre med den mest proggy og tunge lyd. Nogen der ved om dette har ændret sig? Prog. house er jo gået lidt/meget af mode især i Europa de sidste par år.

USA er Saa meget anderledes end europa music vice.. Tenaglia er stadig the fucking ace paa den Amerikanske Housescene..
Mange former for progressive musik er meget stort paa det Amerikanske kontinent. Nord samt syd amerika..

VinylJoey
24-03-06, 14:24
Hvad er det der gør "det fede" musik mere hetro end "Homo-House" ? :-s

mck
24-03-06, 14:27
Skal vi ikke allesammen lave et indlæg og en afstemning herinde om vores tre yndlings-dj's? Det synes jeg kunne være enormt spændende og sikkert munde ud i nogle gode debatter à la:
Pete Tong er en nar. Minimal lugter. House eksisterer ikke mere.

God weekend til alle \\:D/

VinylJoey
24-03-06, 14:32
Skal vi ikke allesammen lave et indlæg og en afstemning herinde om vores tre yndlings-dj's? Det synes jeg kunne være enormt spændende og sikkert munde ud i nogle gode debatter à la:
Pete Tong er en nar. Minimal lugter. House eksisterer ikke mere.

God weekend til alle \\:D/

Godt skrevet ! 8)

fupinder
24-03-06, 15:34
Det er ren magi forstået på den måde at han laver noget "Der ser/lyder teknisk" uden egentlig at gøre noget.
Det er middelmådig scratch + scratch med flanger på. Flangeren er fantastisk til at få simpel "død" scratch til at lyde levende.

Nååå okay. Så grunden til at ingen andre gør det er simpelthen at det er for nemt, at det i virkeligheden ikke er et udtryk for overblik og overskud men blot fyld og plat lir. Du kan godt selv se hvor tåbeligt det du skriver er, ik'?
Jeg er overbevist om at hvis dj's i højere grad tilførte den slags dynamik i deres performance, så ville intensiteten og energien blandt publikum stige. Bare se hvad det gør for Rune at han tør -og kan- lave de ting han gør.

fupinder
24-03-06, 15:35
Minimal lugter.

Spot on.

Tim Andresen
24-03-06, 16:16

Du har tydeligvis ikke set eller hørt James Z spille ude, Finn... Men hvis det er så middelmådigt det han laver ude på klubberne, så ud og bevis hvad du kan. Der ligger fees på den rigtige side af 50K hver gang hvis det er.

Eugene
25-03-06, 11:47
finn finn finn come on, du kan da ikke sige middelmådig om en mand der kan mere om cdj 1000, hvornår spiller du til andet end mærsk mckineys julefrokost din kegle, lån lige lars gregers cdj 200 og se hvad du kan !!!!!

Eugene
25-03-06, 11:54
Folk står i kø for at høre mister housemusik til MAERSK MCKINNEYS julefrokost. farlig fyr Finn. Get your facts right boyyyyy og lyt til crowden før du snakker!