Se fuld version : Technics vs. Pioneer
Efter at have nærlæst "det var en onsdag aften"-indlægget m.fl. sidder jeg stadig tilbage med spørgsmålet : Kunne Technics nye vidunder leve op til forventningerne og endnu mere vigtigt - er den en værdig modstander til Pioneers bud i cd-kapløbet...
Til alle jer der var på banen i onsdags; kom ud af busken og smid nogle pros and cons på bordet så vi andre (som ikke var tilstede) ved, hvor vi skal smide pengene, når det gamle lort skal skiftes ud...
Hvis jeg havde pengene, ville jeg uden tvivl købe Pioneer mkII, men sådan er min situation ikke lige i tiden, desuden er jeg ikke god nok til at smide SÅ mange penge efter lortet (endnu)... Så jeg holder mig til et par DN-S3K'ere til at starte med!
Kunne også overveje CDJ800, men den mangler hotcues og så er selve decket umådeligt svært at styre (når man er vant til at bruge CDJ1000)...
Technics slår mig som værende latterlig, i og med visse videoer der florerer på nettet, der tydeligt viser hvor dysfunktionel visse funktioner er. Desuden synes jeg det virker som om, den har et par nu-skal-lortet-på-gaden-så-fuck-det-om-alting-er-helt-i-tiptop-stand-for-den-er-jo-pæn-flaws....
Men bevares, den er jo også billig... men så hellere et par fuldt ud funktionelle DN-S3K'ere...
Jesper Fryd
06-06-04, 18:50
Kunne også overveje CDJ80 (...) og så er selve decket umådeligt svært at styre (når man er vant til at bruge CDJ1000)...
Hvad er forskellen?
Forskellen er, at CDJ800 spinner meget lettere... Den er svær at styre... det er nok et tilvænningsspørgsmål, men da jeg prøvede den, var det ikke min kop te... der er vist 16 sekunders backspin på eller sådan noget fancy noget, hvor der med CDJ1000 kun er 8...
hvad har i af erfaringer med dns3000/5000?? kunne godt tænke mig en player med "aktiver plattenteller", ved dog ikke helt om de er noget værd!
Skal du absolut aktivere alle gamle cdafspiller tråde ?