PDA

Se fuld version : Fundet @ tørstig

DiscoJunkie
31-05-04, 00:23
Har ikke lige været inde og tjekke div emner den senste tid... men hvordan er stemningen omkring Heineken's Found@thirst?

Er alle blærerøvs DJ's klar til at bevise hvad de er værd, eller disser man bare det hele?

Disken
31-05-04, 14:53
http://housemusik.dk/forum/viewtopic.php?t=4744

Og det var da så lidt for øvrigt...

DiscoJunkie
01-06-04, 19:52
Taxa Disken..... mange taxa

Disken
01-06-04, 20:43
Stiller du egentligt selv op? Det burde du, når nu du fyrer den sådan af :D

http://www.discojunkie.dk/foto/fotos/5.jpg

DiscoJunkie
02-06-04, 19:20
Jo jeg stiller da op til F@T... jeg har jo stået bag Needle Damage 2002 som var en ret stor DJ konkurrence den gang... så klart jeg stiller op. Jeg vil da godt se hvad jeg egentligt dur til.... men mindre end en 1. plads - og jeg bliver skuffet :wink:

DJ Daniel
02-06-04, 19:28
Sometimes I all most blow my own mind - svedigt! Ingen grund til at sætte sit lys under en skæppe.

DiscoJunkie
03-06-04, 19:37
DJ Daniel>>>>>>>>>

Jeps, ingen skæppe her ;)

Men jeg er ikke hæmmet at dansk-heden.... og jeg er ikke ret seriøs.... du må tage det som du vil

DJ Daniel
03-06-04, 20:18
DJ Daniel>>>>>>>>>

Men jeg er ikke hæmmet at dansk-heden.... og jeg er ikke ret seriøs.... du må tage det som du vil

Ja ja, det er da helt i orden, der er ikke noget i vejen med at synes at man selv er fed. Dog burde du overveje at læse korrektur på dit website. Der er en overvældende mængde sproglige fejl.

Pullover
03-06-04, 20:28
DJ Daniel>>>>>>>>>

Ja ja, det er da helt i orden, der er ikke noget i vejen med at synes at man selv er fed. Dog burde du overveje at læse korrektur på dit website. Der er en overvældende mængde sproglige fejl.

udstyret skal være i mint condition hver gang - det er vel fair nok? :djmix:

DiscoJunkie
03-06-04, 21:06
DJ Daniel>>>>>>>>>

OK... jeg høvler siden igennem..... :D

DiscoJunkie
03-06-04, 21:08
By the way

er der nogen der har hørt noget om hvem der stiller op og om de har fået besked... ;)