Se fuld version : ok, vi prøver igen. nyt track.
denne gang er det helt tørt og dumt. ingen rum, kun en bitte lille smule delay. og så kan jeg se at der har været en masse inde og høre mit tidligere postede nummer. gi' lige noget lyd folkens, det er jo det der er hele planen, så jeg kan justere efter de DYGTIGE, TALENTFULDE, KLOGE og SMUKKE DJ's' ekspertise [-o<
**NYT LINK**
http://www.divshare.com/download/300940-d73
rock on - og sørg for aldrig at ha' slangen på vrangen!
Mortar N' Pestle
29-03-07, 16:21
Jeg synes du formår at lave knastør minimal, og at det lyder godt. Hvis jeg virkelig skal sige noget, så skulle du hellere holde dig til den lidt "glade" lyd efter det sidste breakdown, men det er jo bare en smagssag. Jeg synes den bliver lidt for hård.
Bay-Larsen
30-03-07, 02:59
Det er råt i produktionen, men jeg synes, det har et vist potentiale. Som Mortar siger, skal du bruge det glade stykke mere, eller i hvert fald give det et par omgange med både beat og vokal-cuts. Samtidigt ville jeg lave en rundgang i "b-stykket" i stedet for bare at holde det i en tone. Det bliver lige monotont nok. Jeg foreslår, at du efter 4 takter går ned på grundtonen fra det glade stykke, og veklser lidt mellem de bas-toner. På måde får du lidt tension-release med harmonierne i b-stykket.
for satan drenge, det er jo lige det jeg vil ha'. konstruktiv kritik med specifikke tekniske detaljer. smukt. tak for det.
btw or'nlig sygt lorte arrangement igår. det var jo helt på crack.
btw btw det er mixet i hovedtelefoner og notebook højtalere. hiver det i studiet når det er færdigt.
Bay-Larsen
20-04-07, 04:30
Hvad blev der af det andet nummer?
Bay-Larsen
18-05-07, 21:09
Hey - får du ikke fingeren ud og får lavet det track, jeg kommenterede på, færdigt? Jeg synes faktisk, det var fedt og kun manglede beskedne ændringer
:smash:
Mortar N' Pestle
18-05-07, 23:09
Tror at klumpen er gået lidt inaktiv igen med electroen ;) Han er jo trods alt hiphop producer, og har sikkert haft travlt her da OR udgiver deres album i dag/senere