Se fuld version : Coldplay - Trouble (Afterlife Remix) ??
Ved ikke om det er mig der har opfundet dette nummer i en drøm, men er ret sikker på at jeg hørte dette nummer i DSM for et par år tilbage?
Skulle vist være trykt i 5-10 eksemplarer - kan absolut ikke finder noget som helst information om dette nummer nogen steder..
Eksisterer det overhovedet, eller er det bare mig der har opfundet dette nummer...?? :?
Tror det var i deres chill-out top 10 omkring nytår 2002-2003
Huskede det som sommeren 2002, men det kan fint være nytår..
Men det er altid noget at jeg ikke er den eneste der husker det - så må vi se, om jeg kan opspore nummeret nogle steder :)
Trouble + Afterlife kan sgu kun være smukt!
Tjek også Afterlife albummet!
Edit: Spottede lige Zero 7 mixet af et andet Coldplay track i min samling, ekstremt stener og suuper lækkert...
mmm... coldplay
nu bliver jeg helt våd i trusserne..
elsker coldplay
:roll:
jeg har Coldplay - Trouble i et trance mix på en wiht label 12er men der står ingen ting på selve skiven.
Så jeg har ingen ide om hvem der har lavet det.
jeg har Coldplay - Trouble i et trance mix på en wiht label 12er men der står ingen ting på selve skiven.
Så jeg har ingen ide om hvem der har lavet det.
Sikkert Lost Witness mixet, meget efterspurgt på Ebay - den går for gode beløb hvis det ikke er et flat bootleg tryk.
Der er INTET der slår originalen - jeg skrålede med i mine hash-tåger på Roskilde.. Uforglemmeligt!
Lost Witness mixet af Trouble er skandaløst ringe... Hold kæft hvor det stinker, lorte produktion - blasfemi..
Den originale pressing af mixet er trykt på guldfarvet vinyl, resten er bootlegs.
Kender ikke Zero 7's remix - hvilket track er det..? Har ellers rimelig mange remix på vinyl - mest af Clocks (Cosmos, Planet Rockers, SR Collective + flere).
Fandt nummeret på playlisten den 4. januar 2003 (sidste time) - så nu er jeg i det mindste ikke i tvivl om, at nummeret eksisterer.
Er der nogen der kan bekræfte hvor mange eksemplarer der er lavet? Jeg husker det som omkring 10, men er ikke sikker.
Nu begynder jagten på nummeret - hvis der er nogen der ved hvor det ville være muligt at skaffe nummeret på 12" eller cd ville det jo være fantastisk, men dette tror jeg desværre næppe er muligt :cry:
Hvis der er nogen der sidder inde med et rip af DSM fra den 4 januar, ville jeg være meget interesseret i det.
Nu hentede jeg lige playlisten frem fra dengang:
Lørdag 4. januar 2003
kl. 23 - 24
D'Store Mix
Coldplay – Trouble – Afterlife Remix – Sony
Dzihan & Kamien - Drophere - promo
Banzai Republic – Do You Remember – Music For Dreams
Stargazer – Deeper – Ewan Pearson Ping Pong Mix – Ideal Recordings
Rune Lindbæk – Søndags Beste – Repap Records
Lazybatusu – Keepin On - Piano Cut – Emunity Records
Chris Coco – My Sunset – Distinctive Records
DJ Profile – Surreal Picnic – DiY Discs
Zugarbeet – Not You Not me – Ex’cess Records
Boards Of Canada – Geogaddi – Warp
Så det var altså omkring nytår 2002-2003!! : )
Så er der gået snart 5 måneder, og jeg er ikke blevet meget klogere :?
Jeg kan simpelthen ikke finde noget som helst info på nummeret - ingen promoer, ingen mentions nogen steder :(
Hvis der er nogen der kender noget til nummeret, ville jeg være MEGET taknemmelig.
Hvis der er nogen der ligger inde med en optagelse af DSM med nummeret, må du også gerne kontakte mig..
Hey...
Bare en ide... skriv en venlig mail til P3, find ud af hvem der var dj den aften og smid ham en mail også (eller bed P3 om at forwarde)... Man kunne jo være heldig at det gav pote!?
Vh. Danni