PDA

Se fuld version : Babys Got A Ghetto Tempaaaah

arnars
22-05-04, 14:07
Ny udgave af Babys Got A Ghetto Tempaaaah
(Ghetto Superstar - Pras Vs. Babys Got A Temper - Prodigy)

Linket:
http://djort.dk/files/Babys%20Got%20A%20Ghetto%20Tem pah%20-%20Prodigy%20Vs.%20Pras%20[ArnarsOrt%20Cutup].mp3

Hvis nogle skulle finde på at bruge det (naivt?) så vil jeg blive glad for at høre om gulvets reaktion...

Fortsat god dag... :D

Winylboe
22-05-04, 16:32
Jeg synes at det er ret godt lavet.. Synes dog at Ghetto S er et irriterende nummer, men det er dog bestemt blevet bedre med din hjælp!

FwB
22-05-04, 17:44

Det er ok, men det omkvæd sutter max.
Prøv evt. at fjerne det ! :)

/[ FwB ]

arnars
23-05-04, 11:02

/[ FwB ]

Mener du/I at man SLET ikke må høre tøsen sjunge, eller er det ok at man lige hører "Ghetto Superstar", og så cutter den derefter?

Men tak for synspunkter og ros! :)

Andreas_H
23-05-04, 16:48
Super ide.... Men slagt hende soen, eller pitch og distort hende så hun passer ind!!!

FwB
23-05-04, 17:11

/[ FwB ]

Mener du/I at man SLET ikke må høre tøsen sjunge, eller er det ok at man lige hører "Ghetto Superstar", og så cutter den derefter?

Gerne helt væk efter min mening.
Det ville hjælpe på det.

Men hvordan kan det være du liige leger med disse to tracks ?

/[ FwB ]

dda
23-05-04, 19:43
mmm dejligt med noget prodigy.... Havde helt glemt dem..

Pige omk. stinker - smid det væk!

kan ikke klare "ghetto superstar" men du har fandme lavet den interesant at lytte til!

godt arb!

dDA

arnars
23-05-04, 23:17

/[ FwB ]

Gerne helt væk efter min mening.
Det ville hjælpe på det.

Men hvordan kan det være du liige leger med disse to tracks ?

/[ FwB ]

Kan jeg faktisk ikke huske helt præcist... Men mener at have siddet og leget med instrumentalen fra Baby, og har så tænkt at jeg ville smide en ny vokal på - gerne noget lidt Ruff... Og så hørte jeg Ghetto Superstar, og tænkte at den måtte da passe - fandt dog lige ud af om de passede i key hvilket de gjorde - og så var det ellers bare i gang med at cutte.

Er der virkeligt ingen der bryder sig om omkvædet? :)

Patrick Bateman
24-05-04, 07:55
Er der virkeligt ingen der bryder sig om omkvædet? :)

Jeg elsker omkvædet... Er vild med hende kællingen der....

Crooneren
24-05-04, 09:44
Gi' hende kællingen en mere processeret lyd.. Vocoder/Melodyne eller noget harmonic distortion, som der også har været blevet nævnt. Tror det vil passe meget bedre ind.

Ellers er det sgu cool..

Tom Collins
25-05-04, 13:34
fuck jeg synes det holder.... Osse omkvædet men jeg er jo osse en skabs pop dreng. Dog synes jeg at det kunne være fedt at smadre vokalen og lege lidt med den som Crooneren siger. Måske osse klippe lidt i Rap vokalen og bruge den i de intrumentale steder...

dallerdog
25-05-04, 17:53
super fedt mash, =D>, synes omkvædet er ok, men ikke i fuld længde - der skal cuttes mere af det end det i forvejen er gjort IMO.

Men send det dog til http://www.dr.dk/p3/monkey/bastard_chart.asp og du vil muligvis få det spillet for hele p3´s lytterskare!!

radiator entertainment
26-05-04, 08:44
ha ha ha....det minder mig sku om de dage hvor "judgement night" rykkede i mit pagehår....

ZIP
26-05-04, 08:51
yeah, nøjes med "Ghetto superstar" og cut derfter... man må godt lige få snærten af damevokal.

Monster Mash :D

- Z -

arnars
25-01-05, 11:58
yeah, nøjes med "Ghetto superstar" og cut derfter... man må godt lige få snærten af damevokal.

Monster Mash :D

- Z -

Hermed gjort, opdaterer lige linket om lidt, så folk kan hente den "rigtige" version... Ja, det lå stille lidt tid, men nu er den her (om lidt)...
Hvis der er NOGEN der har vokalen i 2 spor, med ham alene og hende alene, er jeg MEGET interesseret. Det er lidt svært at tilføje effekter og noget til hende, når han nu rapper indover samtidigt.

plot-o-naut
25-01-05, 12:23
En rigtig frækkert, men som sagt tidligere så skal damen flåes rundt...
Nice work! =D>

arnars
25-01-05, 14:45
En rigtig frækkert, men som sagt tidligere så skal damen flåes rundt...
Nice work! =D>

jeg ville også gerne... i den her har jeg fjernet omkvædet, og smidt lidt ekstra moddede guitarlyde på istedet... Men jeg kan ikke rigtigt komme til at adskille hende fra ham... any ideas?

Lex Diamonds
25-01-05, 15:14
Jeg synes det er fedt nok!!! Måske er jeg lidt biased da jeg stort set jammer til alle mashups :mrgreen: Må give de andre ret i at kvinde vokalen kunne bruge noget vocoder og evt. lidt cutteri a la: ggg ghetto sssupa staaaaaa :mrgreen:

Gauzz
25-01-05, 16:07
Fedt mashup. Prodigy rocks!

Flam Boyant
26-01-05, 12:49
Synes det er super cool. Jeg kan godt lide den måde hun er cuttet væk på. Super lækkert. Bryder mig kun om Ghetto S i meget små mængder. Men super sejt. Vidste faktisk ikke at der var interesse for bastard herinde. Laver selv bastard. Så meget jeg nu engang kan komme til det.

Men ja.... Send det ind til Mads og Adam. De vil sikkert være sindssvagt vilde med det. HELT sikkert.

FwB
26-01-05, 12:55
Synes det er super cool. Jeg kan godt lide den måde hun er cuttet væk på. Super lækkert. Bryder mig kun om Ghetto S i meget små mængder. Men super sejt. Vidste faktisk ikke at der var interesse for bastard herinde. Laver selv bastard. Så meget jeg nu engang kan komme til det.

Men ja.... Send det ind til Mads og Adam. De vil sikkert være sindssvagt vilde med det. HELT sikkert.

Jeg hader til gengæld det udtryk, Bastard pop.
Mash-up er vel ikke så fedt et ord, at kalde det mere, åbenbart :mrgreen:

De få mash-ups jeg har hørt i forbindelse med Monkey B. er ret ligegyldige... Så ja, de to vil sikkert elske det, da der er stor forskel på dette og det de plejer at spille, kvalitetmæssigt :)
(Dog lang tid siden jeg har hørt noget af deres program)

/[ FwB ]