Se fuld version : Trænger du til at Chill Out'e ?!
Grip hørebøfferne og få en fed chill out oplevelse, alle tracks er fra 95 til 98, det var nu cool den gang også !
Lyt her: http://www.avoidance.dk/demo.htm
Lyden er sgu ikke optimal!!!
Men meget stille mix - rigtig god til en romantisk middag, sikkert!!
Dog har jeg lige siddet og hørt min svogers Thunderdome CD'er igennem idag, så det var sgu temli' stille, hehe.....
Prøv med en renere lyd :D
vil du ikke smide det op i en 192 kbs udgave istedet? det lyder lækkert, men man bliver træt af kvaliteten i længden.
vil du ikke smide det op i en 192 kbs udgave istedet? det lyder lækkert, men man bliver træt af kvaliteten i længden.
Jeg prøver en højere kvalitet...
Så nu er kvaliteten fordubblet !! Dog til 64kbs !! Beklager har ikke så meget plads på server...
Håber i vil lytte til hele mixet, der kommer en fed overgang til et Pink Floyd track... :wink:
Lyden er sgu ikke optimal!!!
Men meget stille mix - rigtig god til en romantisk middag, sikkert!!
Dog har jeg lige siddet og hørt min svogers Thunderdome CD'er igennem idag, så det var sgu temli' stille, hehe.....
Prøv med en renere lyd :D
Nu skulle det være dubbelt så godt !!! Men fuck middagen, ryg en joint istedet 8)
Garridge bwoy
15-05-04, 00:11
der kommer en fed overgang til et Pink Floyd track... :wink:
Ahh... altid niice med et genhør!
Big up for at spille Floyd http://pages.infinit.net/bluefire/Images/redstripeslayer.gif Det var dog ikke svært at forudse hvilket track. Klasse der!
der kommer en fed overgang til et Pink Floyd track... :wink:
Ahh... altid niice med et genhør!
Big up for at spille Floyd http://pages.infinit.net/bluefire/Images/redstripeslayer.gif Det var dog ikke svært at forudse hvilket track. Klasse der!
Tak Tak, det var sku også hyggeligt at skrue det sammen, det bringer mange minder frem :)
Nu skulle det være dubbelt så godt !!! Men fuck middagen, ryg en joint istedet 8)
SPITZE :D
MEREEEEEEEEEEEEEEEE lang tid siden jeg har hørt så lækkert et loungmix oldschool style mmmmmmmmmmmm
Nogen fester her til sommer hvor dens slags chill bliver spillet???
MEREEEEEEEEEEEEEEEE lang tid siden jeg har hørt så lækkert et loungmix oldschool style mmmmmmmmmmmm
Takker.. Ved ikke om nogen vil spille den stil, det er jo fra 1995.?! Men det har da en kaliber som ikke er til at tage fejl af, synes jeg!!!
Jeg har dog ikke selv nogen booking's :?
Sonny Loose
17-05-04, 16:01
Si Si!
Hver onsdag, fredag og lørdag + Very Sundazed hver søndag - fra midt på dagen til efter solnedgang
Tjek www.halvandet.dk
-eller hold øjnene åbne her på boardet for mere info snart.
God sommer
SL
Hmm jeg kan forstå den stil skulle være død :( jeg kunne lige se en lille park eller skovfest med folk der ligger og chiller i solen med kølige pils un hashis :D ALL SMILES men jeg må drømme og checker halvandet ud.
Garridge bwoy
17-05-04, 17:01
Hmm jeg kan forstå den stil skulle være død :( jeg kunne lige se en lille park eller skovfest med folk der ligger og chiller i solen med kølige pils un hashis :D ALL SMILES men jeg må drømme og checker halvandet ud.
Stella Polaris, måske?
Se linket lige oven over, jeg er netop blevet kontaktet af Sonny Loose omkring Dj'ing på Halvvandet, så vi sesv der ik !!! :P Jeg skal nok spille de groovy beat's...
Det er også et must see for mig 8) må bare håbe at vejretr holder
Det er også et must see for mig 8) må bare håbe at vejretr holder
Perfekt, vi skal nok få en masse fede dage der ude med super vejr... Jeg så man kunne tilmelde sig info til sms og email ang arrangementer...
Big Up
D.J L.O.V.E.C.O.L.T