PDA

Se fuld version : Alters

Jesper Fryd
12-05-04, 13:14
Far her er for så vidt ligeglad, men vi har fået et par requests på en hårdere linie mod "alters". Altså folk der poster her i forum under flere foskellige navne.

Så stem løs!
Er det sjovt at gætte på, hvem der gemmer sig bag XX og YY, eller skal der lukkes for det varme skizo-vand?

Garridge bwoy
12-05-04, 13:20
Det kan da være totalt ligegyldigt. Jeg er bare glad for at Abel ikke er 4 real :lol:

Pssst! Jeg hedder faktisk slet ikke Garridge bwoy i virkeligheden

christian christian
12-05-04, 13:22
det her er et i-landsproblem så latterligt småt, at jeg ikke engang gider formulere en passende avis-overskrift.

Jengo
12-05-04, 13:24

Hva'??? Du skræmmer mig, mand! :shock:
Hehe.....og props for at stå frem!

Jesper Fryd
12-05-04, 13:27
det her er et i-landsproblem så latterligt småt, at jeg ikke engang gider formulere en passende avis-overskrift.

årh [-o<

Abel
12-05-04, 13:28
Det kan da være totalt ligegyldigt. Jeg er bare glad for at Abel ikke er 4 real :lol:

jeg er for real. det er mig at der er inde i martin scoter.

Colston
12-05-04, 13:30
Der er nu noget ret morsomt i at sætte det spørgsmål til afstemning når alle dem der nu HAR alters kan stemme flere gange?

Jesper Fryd
12-05-04, 13:31
Der er nu noget ret morsomt i at sætte det spørgsmål til afstemning når alle dem der nu HAR alters kan stemme flere gange?

Så skriv din konstruktive mening, som har 100 gange mere vægt, bitch! :D

Colston
12-05-04, 13:50

Hvorfor har du så sat det til afstemning, Sherlock?

Snyder
12-05-04, 13:51

Point taken.

Mvh Jesper Frydenlund.

Jesper Fryd
12-05-04, 14:03

For at understrege, at vi skal nå til en afgørelse, Tyr

Garridge bwoy
12-05-04, 14:47
det er da meget sjovt alt sammen.
så længe lortet ikke bliver personligt.

som i mit tilfælde med Ævle kævle .. se det er noget andet

ellers er det bare skæg og ballad, belastende dog, men kun skæg og ballade.

/ref

Havde helt glemt den tågehjerne. Så jeg tilslutter mig Ref's ord og mener at hvis det blir brugt til personlig hetz, så må sådan et fjols få ultimatumet: Tilkendegiv din virkelige identitet eller bliv banned fra forummet.

Men ellers er det jo spas nok :)

Patrick Bateman
12-05-04, 15:51
Jesper,

Hvordan vil I afgoere om folk skriver under flere navne?

Poppa KB
12-05-04, 15:58
Jesper,

Word Bates - og den gamle sang om ip-tracing kan I godt pakke sammen.
Der er mange folk, som fra tid til anden benytter hinandens computere.

Jesper Fryd
12-05-04, 16:00
Jesper,

Vi kan jo se, hvilke profiler der skriver fra samme IP.
Ikke en 105% sikker metode, men kombineret med logisk sans er den glimrende.

Så kan man selvfølgelig lave een profil derhjemme og een på kontoret.
Men hey - hvis man kan mønstre dens slags energi, fortjener man næsten at få sin barnlige vilje.

Jesper Fryd
12-05-04, 16:02
Jesper,

Ja, du har ret.
Jeg tror ikke, at du er Roos.......... eller

Jesper Fryd
12-05-04, 16:04
en helt anden mulighed er selvfølgelig, at vi hver uge bare poster lister over diverse IP'er og deres brugere.
så kan man glo på dem, drikke lidt te og ellers få ud af det, hvad man vil.

Patrick Bateman
12-05-04, 16:08
er i begyndt at chekke den rigtige ip eller bruger i stadig gateway'en? altsaa, hvis der er flere end mig der skriver fra enator domaenet, viser den saa forskellig ip eller samme ip?
Dette har lige netop vaeret problemet i konkurrencerne ude paa forsiden hvor jeg tit har oplevet at jeg havde stemt, selvom jeg ikke havde...

Poppa KB
12-05-04, 16:08
Jesper,

Ja, du har ret.
Jeg tror ikke, at du er Roos.......... eller

Det er mig, jeg indrømmer det.

christian christian
12-05-04, 16:09
en helt anden mulighed er selvfølgelig, at vi hver uge bare poster lister over diverse IP'er og deres brugere.

I betragtning af den zilliard spammails, jeg modtog efter at have haft offentlig e-mailadresse her på boardet i et stykke tid, har jeg ikke specielt lyst til at få min ip offentliggjort osse. Min firewall er rødglødende nok i forvejen i disse orme-tider.

Frk.Sørensen
12-05-04, 16:09
hvad er det der er problemet ved at folk skriver under flere navne?
kan helt ærligt ikke forstå det..

Poppa KB
12-05-04, 16:10

Måske endda få rejsning, hvis man er tilpas nørdet?

ZIP
12-05-04, 16:12

Fjong med mig... gad sq godt komme nogle af de der splitnickers til kort. Det er da lamt at man bliver nødt til at oprette flere profiler, fordi man ikke tør stå ved det man siger.

- Z -

Jesper Fryd
12-05-04, 16:13

I betragtning af den zilliard spammails, jeg modtog efter at have haft offentlig e-mailadresse her på boardet i et stykke tid, har jeg ikke specielt lyst til at få min ip offentliggjort osse. Min firewall er rødglødende nok i forvejen i disse orme-tider.

vi ville naturligvis XXX'e den vitale del af nummeret.
spam'en kan vi desværre ikke gøre noget ved... :(

Winylboe
12-05-04, 16:13

Måske endda få rejsning, hvis man er tilpas nørdet?

lol good one..

192.86.67.01 - åååårh jeg kommer!

Martin Roos
12-05-04, 16:16

Fjong med mig... gad sq godt komme nogle af de der splitnickers til kort. Det er da lamt at man bliver nødt til at oprette flere profiler, fordi man ikke tør stå ved det man siger.

- Z -

Splitnickers - Det er sgu et fedt udtryk

Vh

Phreakosaurus

Jesper Fryd
12-05-04, 16:16

der er som sådan ikke noget galt med det.
men til tider er der folk, som gemmer sig bag en anden profil, hvis de ikke vil stå ved deres udgydelser.

det er på en måde den gamle "gæst vs registreret" problematik, som langsomt er ved at hale ind på os.

ZIP
12-05-04, 16:25

men til tider er der folk, som gemmer sig bag en anden profil, hvis de ikke vil stå ved deres udgydelser.

det er på en måde den gamle "gæst vs registreret" problematik, som langsomt er ved at hale ind på os.

Ja, men hvis folk har noget at sige,så gider de sq nok også registrere sig.
Og med alt det mudder der bliver smidt med her på sitet, så er det jo nok en meget god ide at have lidt styr på tropperne, så det ikke kammer helt over.

- Z -

Og hvis der alligevel er nogen der ikke kan få mudderkastning nok, så kan i jo lige logge ind HER (http://www.mudderlogen.dk/) engang :wink:

Frk.Sørensen
12-05-04, 16:27
og?
jeg er da ligeglad en en eller anden brækker sig ud over andre herinde som hr x eller hr y- bræk er bræk

Poppa KB
12-05-04, 16:30

Ja, men hvis folk har noget at sige,så gider de sq nok også registrere sig.
Og med alt det mudder der bliver smidt med her på sitet, så er det jo nok en meget god ide at have lidt styr på tropperne, så det ikke kammer helt over.

- Z -

Og hvis der alligevel er nogen der ikke kan få mudderkastning nok, så kan i jo lige logge ind HER (http://www.mudderlogen.dk/) engang :wink:

Jeez, din humor sutter max røv. Du skulle bannes udelukkende pga. det!

Ribena
12-05-04, 16:35
Far her er for så vidt ligeglad, men vi har fået et par requests på en hårdere linie mod "alters". Altså folk der poster her i forum under flere foskellige navne.

Så stem løs!
Er det sjovt at gætte på, hvem der gemmer sig bag XX og YY, eller skal der lukkes for det varme skizo-vand?

Jeg synes housemusik.dk's forum skulle indføre en hårdere kurs mod sine brugere - først cencur og nu dette...Forummet er så sandelig på rette vej...

Jesper Fryd
12-05-04, 17:36

Så stem løs!

Jeg synes housemusik.dk's forum skulle indføre en hårdere kurs mod sine brugere - først cencur og nu dette...Forummet er så sandelig på rette vej...

forummet er på vej derhen, hvor brugerne vil ha' det.

Colston
12-05-04, 18:15

En "hård kurs" ville være at folk skulle lære at stave til "censur" før de fik lov at ævle om det hele tiden. Men jeg hører at Rabbitclubs forum er "cencur-frit", så du kan jo bare fyre op derovre, de trænger vist til nogen zeros & ones....

Winylboe
12-05-04, 18:54

En "hård kurs" ville være at folk skulle lære at stave til "censur" før de fik lov at ævle om det hele tiden. Men jeg hører at Rabbitclubs forum er "cencur-frit", så du kan jo bare fyre op derovre, de trænger vist til nogen zeros & ones....

uuuuhmmmm, næsten som i gamle dage ;-)

Stougaard
12-05-04, 19:30
er i begyndt at chekke den rigtige ip eller bruger i stadig gateway'en? altsaa, hvis der er flere end mig der skriver fra enator domaenet, viser den saa forskellig ip eller samme ip?
Dette har lige netop vaeret problemet i konkurrencerne ude paa forsiden hvor jeg tit har oplevet at jeg havde stemt, selvom jeg ikke havde...

Vigtig pointe - det samme problem fra kollegierne.

Jesper Fryd
13-05-04, 08:28
Konklusion efter afstemning og udgydelser må være, at vi fortsætter som "normalt".