PDA

Se fuld version : T-Beer.. Worth to hælde i halsen?

Steff
01-11-02, 11:41
Nu ved jeg at der er mange øl genier på dette forum, så hvad kan man bruge denne nye 'trendy' øl til?

Harry Peaches
01-11-02, 11:51
FØj For satan.
-Jeg satte tænderne i en, lige for at smage...
-Og jeg kom i tvivl om om jeg overhovedet havde fået den åben, og det bare var kondensvand fra Dåsen, jeg fik i munden..
En rigtig SMS-øl, der nok skal blive et hit rundt omkring i forskellige ungdomsklubber, etc. -Men jeg rør' ik det skidt.

Føj! Bvadr!

www.ratemypoo.com Klamhedslink jeg fik.
IKKE egnet for folk der ka' li at brokke sig over vulgæriteter.....

Colston
01-11-02, 11:54
Jeg helgarderer.

x Markedsførings-øl!
x Ham der lavede denne poll har ikke noget liv....

:P

LeifStyle
01-11-02, 12:02
Vand med %

Storm
01-11-02, 13:04
Den "øl" er den største joke der er kommet fra Tuborg i laaaang tid.... Jeg ville ikke engang hælde den ud i vasken, da det ville være synd for de københavnske rotter.... :(

Patrick Bateman
01-11-02, 13:14
Nu har jeg ikke selv smagt den, men er den virkelig SÅ slem?

LeifStyle
01-11-02, 13:43
Nu har jeg ikke selv smagt den, men er den virkelig SÅ slem?

½ øl og ½ vand... Sådan smager den.
Der er bare ikke så kraftig eftersmag som der er i vand.

Casper LT
01-11-02, 15:10
Yep, den er så slem.

Rører ikke det sprøjt igen :/ (smager af vand med en sjat øl i, IMO)

jack Rock
02-11-02, 14:02
:?
Det er jo det de unge vil have...

Steffen Henriksen
03-11-02, 16:56
Satte også tænderne i en for et stykke tid siden, og lad mig sige man kan godt blive fuld af det, men jeg vil sgu stadig foretrække en god engelsk pint.... Så kan man sgu smage at man lever.... :P

Kommerciel øl som nok skal blive solgt rundt omkring på div. ungdomsskoler.....

Harry Peaches
04-11-02, 12:17
men jeg vil sgu stadig foretrække en god engelsk pint

"Årh De der Pint har jeg hørt helt vildt meget godt om.... Hvor kan man købe dem, og Hvor meget Alc% er der i ?"[/quote]

Rasmus
04-11-02, 12:29
meget meget morsomt. Mandag morgen mangler meget mere...

Tom Collins
04-11-02, 17:53
Undskyld, hvis den er halv øl halv vand..., er den så på styrke med en svensk øl ? (2%) Eller er den bare fruity ?

LeifStyle
05-11-02, 02:59
Der er flere % i. Tror nok den er på 4,8 %, men det er stadig en tynd kop the.

Tom Collins
05-11-02, 14:20
Uuuhhh, væmmeligt. Det er jo lavet så man kan drikke teenagere der ikke kan lide øl fulde så. Godt de åbner en ølbar i Elmegade til at bekæmpe den slags.

Steffen Henriksen
05-11-02, 18:56
"Årh De der Pint har jeg hørt helt vildt meget godt om.... Hvor kan man købe dem, og Hvor meget Alc% er der i ?"[/quote][/quote]

Du kan sgu købe dem i din lokale Kvickly eller hva fanden i har der ovre.. :P

skulle gerne ligge oppe omkring de 12% (Se det er sådan det skal værer...)

Erixx...
05-11-02, 23:28
Det lyder som ækel øl... Det haster sgu ikke med at smage på varerne!! Til hver en tid hellere rød grobut som desværre måtte lade livet for denne moderigtige opkomling... RIP

Harry Peaches
06-11-02, 00:16
Ja...
-Men de bliver vist først officielt, taget ud af produktion d. 1 Jan.
Så gør som os andre; vi voldhamstrer! (Hér snakker vi om Gaffeltrucks og Shit!)

Tom Collins
06-11-02, 01:30
Og vi serverer jo stadig Rød Tuborg på Bopa på Østerbro på fad... Hvor tit har man chancen for at få en sådan serveret af en falleret dj drug addict ? :mrgreen:

Erixx...
06-11-02, 10:15
Og vi serverer jo stadig Rød Tuborg på Bopa på Østerbro på fad... Hvor tit har man chancen for at få en sådan serveret af en falleret dj drug addict ? :mrgreen:

-Og du refererer til dig selv, eller..?? :wink:

Tom Collins
06-11-02, 11:44
Var det så utydeligt ?

Hmmm, nu vi har gang i en øl-tråd. Hvad er så folks absolut all time favorit bajer herinde ?

Min var i lang tid Staropramen, helst hældt op fra fad i Prag... men en Leffe er heller ikke værst.

Steff
06-11-02, 11:50
Kan slet ikke huske hvad den hed, men en lokal bryg jeg hældte i halsen i litervis på et lille bryggeri ca. 5 km. uden for Prag.. Jeg drikker normalt ikke øl, men det smagte sgu super (og kostede 2,5 for ½ liter :-)

Storm
06-11-02, 12:31
Min er ubetinget Hoegaarden Grand Cru, som jeg fik første gang jeg var i Bruxelles... Leffe ligger også højt på listen over mine top øl :)

LeifStyle
06-11-02, 12:41
Bedste øl ever: "Old Speckled Hen" fra fad på Charlies i Pilestræde,
stærkt forfulgt af "Strong Suffolk" på flaske.

Det er sød musik :D

Colston
06-11-02, 12:43

Og en KÆMPE Abbot Ale til at skylle efter med. Selvsamme location.

Erixx...
06-11-02, 12:46
En to-tre dage gammel rest af en porter som nydes ved stuetemperatur... Så synger englene!!!

LeifStyle
06-11-02, 12:50
Godt sted Lewis. Ser ikke ud af meget, men det har sjæl.
Ejeren har, for ikke så længe siden, åbnet et nyt sted i Aalborg kaldet "The Wharf".

Colston
07-11-02, 11:23
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2002511008,00.html?

Steff
07-11-02, 11:25
RESPEKT!

Tom Collins
07-11-02, 20:00

Og en KÆMPE Abbot Ale til at skylle efter med. Selvsamme location.

Vi må tage en udflugt snart ! Anyone ? 8)

Steff
07-11-02, 21:01
Charlies i morgen fredag ved en 1615 tiden?

Jeg er novice i øldrikning.. Så jeg skal have hjælp...

The weekend has landed!!

numbat
08-11-02, 00:13
Bvadr.... den smager af rævepis! Jeg fatter i det hele taget ikk at folk drikker Tuborg. Albani er det eneste rigtige.... en go' kold Odense Classic er klart det bedste pilsnerøl i DK.
Man føler sig sq godt nok røvrendt når man kommer til jylland og sjælland og folk servere Carslber eller Tuborg. Og går man ind på et diskotek/bar og forlanger en O'nse (en odense) er bartenderen ved at brække sig af grin. Det lamt. Albani 4-eva

Tom Collins
08-11-02, 00:45
Bvadr.... den smager af rævepis! Jeg fatter i det hele taget ikk at folk drikker Tuborg. Albani er det eneste rigtige.... en go' kold Odense Classic er klart det bedste pilsnerøl i DK.
Man føler sig sq godt nok røvrendt når man kommer til jylland og sjælland og folk servere Carslber eller Tuborg. Og går man ind på et diskotek/bar og forlanger en O'nse (en odense) er bartenderen ved at brække sig af grin. Det lamt. Albani 4-eva

Hov, hov. Godt nok er en Hof ikke verdens bedste øl, men den bliver sgu ikke fejet af bordet af sådan en provinsøl. Der var vel en grund til jeg flygtede fra Odense i sin tid ? (nej det var ikke kun derfor !)

Harry Peaches
08-11-02, 09:27
-Energidrink samtidig?
Den vil jeg da gerne lige ha forklaret.....
Og HVIS det skulle være tilfældet, så har jeg da lige mistet min sidste respekt for Tub/Car.
Hva' faen ligner det at blande energi og øl sammen??

Jeg drikker jo min(e) fyraftensbajere for at slappe af, og koble ud.....
Men hva' faen hjælper det hvis man skal til at være hyperaktiv, få kemikaliesved, og gumleren på??
De putter sikkert Amf i det lort!!

Harry Peaches
08-11-02, 09:39
-og hvad angår øl; så er det ligesom i musikkens verden; smagen som røven: Fedtet!

Og ligesom i Musikkens verden, kan man i Øl-verdenen også være "True" og modsat......
Og der kommer også Promoer og Whitelabels ud.....
F.eks. fik jeg ved et af mine sidste københavnerbesøg, en spritny ting fra Refsvindinge, nemlig deres svar på en hvedeøl.......
Den var som sagt uden etiket, og var en ret go' smagsoplevelse.´-Den kommer vist til at hedde noget med "Enkens Anden Lyst"
Tjek iøvrigt de andre øl fra Det Fynske Bryggeri Refsvindinge; nemlig Ale No. 16, Brygmesterens Egen pils samt Hvid guld.....

Der er ingen øl der er bedre end andre; det er simpelthen bare folks individuelle smag.
Jeg er også en af dem der synes at Albani's odense Classic er et rigtigt godt stykke pils. (Men en alm. Odense kan ikke få mit pis i kog......)

Men når det kommer til favoritøl, så skal man nok over i noget Ceres All Malt. (Som nu Hedder Ceres Royal Export Classic)

Bedste udenlandske???? -Den skal der nok liiiige tænkes lidt over....

Colston
08-11-02, 09:44
-og hvad angår øl; så er det ligesom i musikkens verden; smagen som røven: Fedtet!

Og ligesom i Musikkens verden, kan man i Øl-verdenen også være "True" og modsat......
F.eks. fik jeg ved et af mine sidste københavnerbesøg, en spritny ting fra Refsvindinge, nemlig deres svar på en hvedeøl.......
Den var som sagt uden etiket, og var en ret go' smagsoplevelse.´-Den kommer vist til at hedde noget med "Enkens Anden Lyst"
Tjek iøvrigt de andre øl fra Det Fynske Bryggeri Refsvindinge; nemlig Ale No. 16, Brygmesterens Egen pils samt Hvid guld.....

Der er ingen øl der er bedre end andre; det er simpelthen bare folks individuelle smag.
Jeg er også en af dem der synes at Albani's odense Classic er et rigtigt godt stykke pils. (Men en alm. Odense kan ikke få mit pis i kog......)

Men når det kommer til favoritøl, så skal man nok over i noget Ceres All Malt. (Som nu Hedder Ceres Royal Export Classic)

Albani laver sgu OK øl. Men deres juleøl tørrer resten like a maddafhakka!

BLÅLYS!!!!!!

Steff
08-11-02, 09:53

BLÅLYS!!!!!!

Var du ikke amerikaner?.. Det der ord lyder ikke satans amerikansk..

:lol:

Colston
08-11-02, 09:59

BLÅLYS!!!!!!

Var du ikke amerikaner?.. Det der ord lyder ikke satans amerikansk..

:lol:

Jeg har også indianerblod i årene, men du ser mig sgudda ikke mosle rundt med bue og pil vel? :wink:

Harry Peaches
08-11-02, 10:15
Ahh....
Jeg er blevet nødt til at holde igen med Blålysene.....
Når man i en julebrandert kombinerer dem med Snaps, så har jeg for vane at blive ret ond.... -Ondere end jeg kan forsvare dagen efter.....
Så fra nu af må man nøjes med gyldne LAdeeez....

Og Colston; du mener vel at du er INDER, og ikke indianer?

Colston
08-11-02, 10:28
Ahh....
Jeg er blevet nødt til at holde igen med Blålysene.....
Når man i en julebrandert kombinerer dem med Snaps, så har jeg for vane at blive ret ond.... -Ondere end jeg kan forsvare dagen efter.....
Så fra nu af må man nøjes med gyldne LAdeeez....

Og Colston; du mener vel at du er INDER, og ikke indianer?

Cherokee faktisk. Det kan være at du kan bruge det som et lille hint til at grave det rigtige kontinent frem fra det endeløse tomrum du har på 1ste salen.. :wink: .

Og ja, Blålys og snaps er en særdeles uheldig kombination. Man bliver helt fucked af det shit. Selv UDEN snaps kan det gå helt galt...

http://www.gilbjerg.dk/playdose/lyd.ht5.jpg

Tom Collins
08-11-02, 13:00
Nå tilbage til idag.

Jeg ta'r sgu på det der ølsted i Pilestræde der ved en 5-tiden. I kan jo bare kigge forbi !?!

Harry Peaches
08-11-02, 13:58
Hils fra ham den fulde der flækkede pandeskallen mod Bardisken, og efterfølgende kastede op ud af Næsen......

Harry Peaches
08-11-02, 14:06
-Og for en god ordens skyld, skal der til de udeforstående lige tilføjes at ham der skulle hilses fra, er Vores Allesammens Fuldhedsmaskine; Ras Dollaris!

Rasmus
08-11-02, 14:21
raaaaaalle.... er lige kommet på arbejde efter drukmaximus til zulu awards, hvor jeg havde mulighed for at smage the TBEER. Ugly... tynd, bliver meget hurtig doven (eller også bevægede jeg mig for hurtigt).

Træls at være så fuld at man må tage to taxaer hjem...

Troy McClure
14-11-02, 14:09
Kan ikke forstå folk herinde er så negative overfor den...? Ok, den smager ikke helt lige så godt som normal øl, men hvad fanden! Den er sgu da ikke ligefrem lige så dårlig som rævepis, som der var en der skrev... Tror grunden til I ikke synes om den er fordi det er noget nyt og anderledes og det kan I bestemt ikke lide! Men ok ok, hver sin smag ;)

Mvh. Nicolai Andersen

Nu er det jo lidt fejt at du først kommer ind i diskussionen omkring øl med denne her tråd Nicolai, men grunden til folks "oprør" skyldes nok en tidligere diskussion omkring at Tuborg skar i deres øludvalg (bl.a. Rød Tuborg!!!!) og at de nye regler i forbindelse med dåse-introduktionen gjorde det sværere for små øldistributører at få special-øl til landet...
Så angrebet på den nye pop-øl går nok også lige så meget på det.
Og så nok det faktum at T-Beer måske mere læner sig op ad et mere poppet og yngre mindre kritisk publikum. Det er jo ikke ligefrem noget Tuborg har markedsført som en kvalitetsøl.
Nu har jeg ikke drukket en hel T-Beer, men den ser altså godt nok lidt gusten ud... meeeen lur mig om ikke jeg ville drikke mig sanseløs i dem, hvis de ligefrem stod til gratis afbenyttelse et eller andet sted. Jeg er jo kun et menneske!

LeifStyle
14-11-02, 15:31
http://www.potaulait.com/images/pis.jpg