Se fuld version : Hva så? Hva syn's I?
Jesper Fryd
25-09-02, 08:06
Er det nye forum i orden?
Jesper Fryd
25-09-02, 08:12
husk at I nu kan kommentere afstemninger.
bare tryk "skriv indlæg" ...
8)
Flemming Bo
25-09-02, 08:14
det er jo en hel gaveregn af features...man får næppe lavet meget arbejde i dag!
Det er jo yndigt, man får helt lyst til at skrive igen. :D
Det er jo yndigt, man får helt lyst til at skrive igen. :D
Hehehehe - Ja for satan..... :lol:
Ahem Daniel.... Din Avatar er måske lidt større end den burde? :shock:
EDIT: Cool. Dem rocks is nice....
Kan du bedre lide cracken?
Jesper Fryd
25-09-02, 08:47
Vi skal også lige huske at gøre opmærksom på PB-funktionen. ("Personlige Besked")
Internt postsystem - ski'e smart :)
8)
:lol: Så lykkedes det at få det nye forum op... Tillyk med det guys!
Once again, let the fight begin!
Det sq et fedt initiativ!
Ville det ikke være federe om det emne der sidst er blevet skrevet i rykkede op i toppen? Så de 'friskeste' emner altid var øverst?
Ville det ikke være federe om det emne der sidst er blevet skrevet i rykkede op i toppen? Så de 'friskeste' emner altid var øverst?
Det er da federe at det er de emner der er vist mest og postet mest i der ligger øverst - Emner der ikke er populære vil automatisk rykke ned i listen når folk ikke gider at læse dem mere.
Det Daniel mener, er vel det at nye indlæg til et emne, bliver lagt til sidst, og ikke at soreteringen på emnet skulle være anderledes.
Det er lidt kedeligt at skulle blade 2-3 sider igennem for at komme til seneste indlæg til en diskution...
Du kan bare rive rullemenuen nederst på siden rundt, og indstille den til at vise nyeste indlæg først... :wink:
Peter Lundgreen
25-09-02, 11:37
Det ser sgu ok ud.
Men jeg synes det er en kedelig ting at i er begyndt at køre med cencur.
Hvorfor helt præcis :?:
Det ser da skidesmart ud... Tror lige at jeg ikke så netvante herre skal vænne mig til det... Men Cool!!!!!!![/url]
Tim Andresen
25-09-02, 11:40
Nu kommer man væltende hjem fra 8 dage på Ibiza. Og så er alting ikke som det plejer? Man kan sgu'da ikke tage stilling til så meget her på én gang :wink:
Nej, det ser fint ud drenge.
Sådan! He he...
>Fede features!!! Men hvorfor skal det være så usandsynligt grimt??>
Nu kan jegstå ved hvad jeg har skrevet, men det er åbenbart ikke grimt nok til at skræmme mig fra at oprette en profillo
Det er sq da funky! :)
Jay
Tom Collins
25-09-02, 12:47
Hvorfor helt præcis :?:
Jeg tror ikke det er noget de er begyndt med. Hver gang der har været for mange useriøse indlæg fra folk der udgav sig for tåber er de vist altid blevet slettet. :!:
Tom Collins
25-09-02, 13:54
Censur vil jo altid være subjektiv i een eller anden form og indtil videre synes jeg Daniel, Jesper og Lars har håndhævet den yderst fornuftigt og har sat grænsen der hvor folk har dummet sig for tredie gang efter at have fået et par advarsler. Jeg tror bare at man skal se på det på samme måde som hvis man er på et diskotek. Hvis man opfører sig på en bestemt måde bliver man osse smidt ud. Nogen gange kan man godt, hvis man gider, diskutere at det var uretfærdigt, men som regel det ender alligevel altid bare med at man går derind næste fredag igen, og tilsyneladende lader folk drikke deres øl i fred.
men hvad er definitionen af en TÅBE? handler denne cencur ikke også om at der er folk med forskellig slags 'humor' og derfor synes jeg ikke I burde cencurere nogen indlæg, med mindre indlæggene er møntet direkte på navngivne personer, det andet er en krænkelse af ytringsfriheden...
Og det er super big brother-agtigt af redaktionen.
So what der er latterlige indlæg?!!?!!?
Hvad er nu det for noget pjat.
"Ytringsfriheden" gælder i det offentlige rum. Ikke på et privatejet site.
Og kan folk ikke fatte at der er nogle regler for at skrive herinde er der 10000-vis af andre fora derude på nettet hvor man kan skabe sig tosset, men hoveddelen af dem har så sandelig også regler.
Desuden har de fleste indlæg der er blevet slettet herinde ikke haft noget med communityen som sådan at gøre, men er sædvanligvis rettet imod personlige tilsvininger af folk, lavet af personer ikke engang vil være ved deres egne navne.
Læs Daniels guide igen Sakena - Det er snarere "(Ytrings)Frihed under ansvar" der er tale om.
christian christian
25-09-02, 19:08
jeg vil ha techno talk tilbage :-)
Patrick Bateman
25-09-02, 19:21
Den findes altså stadig væk....
http://debat.ofir.dk/default-debat.asp?b=9
:D
christian christian
25-09-02, 20:58
Nej - det GAMLE Techno Talk! :roll:
christian christian
25-09-02, 21:15
Noget helt andet: Nu kan man vel stadig godt skrive fuck, ass, cunt og tissemand, hvis man har lyst?
christian christian
25-09-02, 21:15
Halleluja
Daniel Kaarill
25-09-02, 23:01
Hvis man må komme med et lille forslag så kunne i måske sætte antallet af replys pr. topic op fra 15 til... 30-40 stykker?
Patrick Bateman
26-09-02, 07:50
Nej - det GAMLE Techno Talk! :roll:
Du kan selv være gammel... :lol:
Det er bare ren koolburger! :D :D :mrgreen:
he he. ok.
peter lundgren skriver:
Det ser sgu ok ud.
Hvorfor helt præcis
det hele startede vist tidligt, - høj aktuelt!